miércoles, 20 de junio de 2012

ACTIVIDADES PARA DESFRUTAR UN VERÁN OLÍMPICO

Como cada ano o Portal de la Junta de Castilla – León  ofrecenos a súa proposta educativa estival. Ademáis de atopar novas aplicacións, encontrarás unha selección dos mellores xogos publicados en anos anteriores. O resultado é un entorno divertido, variado e educativo que te servirá para pasalo ben, entreterte, repasar e aprender. 

¡FELICES VACACIÓNS¡¡¡¡¡

XOGANDO COAS MATEMÁTICAS

Estes últimos días estamos a repasar todo o que demos ao longo do curso, pero sempre nos queda tempo para xogar coas matemáticas e podemos comprobar que desta maneira tan divertida reforzamos o aprendido.
Fixemos as figuras planas recortadas en cartulina, pero moito máis divertido foi facer un mural das figuras  nunha tea. Para iso estivemos uns días gardando  as virutillas de afiar as ceras e con elas e unha prancha eléctrica quedáronnos moi orixinais.
Despois de observar os distintos corpos xeométricos, estudar as súas partes e recordar os nomes de cada un, fixemos o desenrolo de cada figura.
E xa para rematar estamos a pelexarnos co "TANGRÁN". Utlizando as figuras planas temos que lograr construir outras figuras, esto si que é dificil, pero, " o que a sigue a consigue" e nós non desistimos e algo imos logrando.


XOGANDO COAS MATEMÁTICAS on PhotoPeach

EXPERIMENTOS

O día 15 de xuño estivemos a experimentar en Coñecemento do Medio.
Nun envase redondo que nalgún momento foi unha peixeira de cando outros alumnos tiñan peixes na clase, nos empregámola para comprobar que sen non hai osixeno non se produce combustión.
O experimento consistiu en meter dentro unha vela, prenderlle lume, pechar herméticamente o envase para que non entrara o aire e  esperar a que se esgotara o osíxeno e como consecuencia desto se apágase a vela, algo que ocorreu tras pasar uns minutos.
EXPERIMENTO CONSEGUIDO E TODOS SATISFEITOS



martes, 19 de junio de 2012

RECICLANDO MATERIAIS

HORA DE LER

Rematou o curso e con  el  a  "HORA DE LER", durante a que os alumnos/as de 3º EP puideron disfrutar de distintas lecturas que ao longo de  cada trimestre fomos variando dentro das "cestas lectoras". Como final fixeron un caderno no que recopilaron as fichas de cada libro, uns alumnos máis ca outros, de feito fixeron comparacións para saber quen lera máis.
De todas maneiras aquí non remata todo, hai que seguir disfrutando dos libros durante as vacacións, buscando sempre un momento de cada día para adicarllo á lectura, "dela aprendemos e se aprendemmos prosperamos", esta reflexión fixoa unha alumna  (Laura Chamorro Ferreira 3º EP)  na portada do caderno e paréceme un pensamento interesante, que non debía pasar por alto.
Un exemplo do traballo pódese ver nestas fotografías.

jueves, 14 de junio de 2012

DÍA MUNDIAL DOS OCÉANOS: Limpando a praia

Coincidindo có día mundial dos océanos, o 8 de xuño, os alumno/as de 2º e 3º de E.P. participaron na limpeza de praias
Ás 10:30 esperábannos no porto de Panxón monitores que tras comentarlles a importancia de coidar o medioambiente e explicarlles con carteis os anos que tardan algúns materiais en destruirse, entregáronlles luvas e bolsas de plástico, unha para cada material : papel, plasticos, orgánicos e cristal
Divididos en grupos de sete alumnos/as por monitor deu comezo a actividade, pola que mostraron moito entusiasmo.
Poideron percatarse con asombro da cantidade de porquería que ían atopando ao longo a praia, coma unha roda dun camión e outra dun coche, preguntándose como chegaran ata ese lugar. Tamén atoparon redes, anzós, roupa, botellas, etc. Tanto as rodas coma algún plástico grande acabaron coas súas forzas porque estaban tan enterrados na area que se resistiron a sair pese ao empeño que puxeron.
Coñeceron algunha variedade de algas, así coma a súa cor e textura.
Despois de duas horas aproximadamente voltaron ao colexio satisfeitos pola labor que fixeran, eso si con moitas ganas de tomar o bocadillo.

martes, 5 de junio de 2012

KAMISHIBAI

Este curso os alumnos/as de 3º E.P. estamos a traballar por 1ª vez co kamishibai. Trátase dun teatrillo  tradicional  xaponés, (significa "teatro de papel") que se usa para contar historias aos nenos e nenas.
Consiste nunhas láminas que por unha cara teñen o texto que vai lendo o narrador (neste caso o alumno/a que inventou o conto) e pola outra cara están os debuxos  que  indican o que sucede  ao longo da historia e que se van mostrando aos ointes ao mesmo tempo que se fai o relato.
Como profesora  destes alumno/as considero, e este curso puídeno comprobar, que serve de axuda para despertar  neles a imaxinación, a fantasía, a creatividade, incluso unha certa competividade por crear os mellores contos e logo contalos aos seus propios compañeiros e incluso aos alumnos doutros cursos.
Tamen fomenta o gusto pola lectura e a escritura.
Unha mostra do que vos estou contando é esta primeira historia, que a autora relatou  primeiro aos seus compañeiros e logo a todo o alumnado de primaria na biblioteca, aproveitando a celebración do día do libro.
Paso a explicarvos de maneira detallada  o proceso empezando polo título que o primeiro que os ointes ven nada máis abrir o kamishibai e logo os párrafos numerados que corresponden a cada debuxo.

                                              UN TROTAMUNDOS SOÑADOR


Debuxo 1- Un día de moita choiva,  mentres  esta caía do ceo facendo un son relaxante, un neno chamado Xavi que miraba pola  fiestra da súa habitación pensaba en ir  xogar ao balón ao xardín, máis non podía.

Debuxo 2- Xavi, tumbouse na súa cama e pensaba a que podía xogar dentro da casa para non aburrirse, poque Xavi non era un neno aburido.
Entón  tivo unha idea, pechar os ollos e soñar, soñar e soñar.
El sempre soñaba con cousas extraordinarias e divertidas, máis hoxe parecía que non tiña cerebro, non se lle ocurría nada no que soñar.

Debuxo 3- Tivo que concentarse moito e soñou que estaba en Paris, que ía estido cunha boina, un longo abrigo de cor canela, con bufanda vermella, pantalóns azúis, uns zapatos negros e un xersei de lá marrón.

Debuxo 4- Tamén se imaxinaba que dende lonxe estaba a sacar fotos a alta e fermosa Torre Eiffel e que pouco a pouco se estaba achegando a ela.

Debuxo 5-  Cando chegou preto da Torre Eiffel soñou que se atopaba cun piloto e que a Xavi o invitaba a subir ao seu avión
.
Debuxo 6- Xavi montou e soñaba que ía camiño da India, vestido cunha camisa branca, uns pantalóns vermellos, unha chaqueta marrón, vermella e verde, uns zapatos marróns e unha pequena pluma no pelo.

Debuxo 7- Viu unha tenda de campaña e deu un paso, abriuna e atopouse cunha nena con dous paos intentando facer o lume.
 A nena ao velo preguntoulle cunha voz  baixiña como se chamaba, o neno respondeulle co seu nome e despois ela díxolle que se chamaba Xara.

Debuxo 8- Pasaron un cachiño xuntos, ata o anoitecer. Entón Xara convidouna a cear coa súa familia.

Debuxo 9- Pasado un tempo apareceu un avión, Xavi despidiuse de Xara e da súa familia e voltou á súa casa.

                                                                       FIN


CRÉDITOS


ALUMNA: Ainhoa Centeno Prado

CURSO: 3º de E.P

COLEXIO: C.P.I. de Panxón

LUGAR: Nigrán

PROVINCIA: Pontevedra